6 lediga dagar framför mig...

-Fan va underbart va?
-å fan va nice som huppa hade sagt...

Nej på måndag blir det kryssning ja o linda ska få njuta o må bra tillsammans...Längtar..


På lördag julbord med jobbet.

Dom som gör Prison break ni är grymma,avsnitt 13 sågs igår och ja va ska man säga ni får fan visa alla på en gång för jag orkar fan inte vänta tills nästa vecka så jävla underbart vilken serie...

Nej ekis kom precis o han var sugen på pizza så han o linda gick iväg o ska inhandla en varsin pizza o en till mig...

Ledig i 6dar alltså det ska ja ta vara på,hoppas alex blir frisk nu lider av att se hur han mår,,,man kan ju inte göra nått bara ge kärlek.....

Ska lägga upp bilder från helkvällen ska kolla om jag ska lägga upp nån film med , men det är mer tveksamt :) :)

Fan va tid det tar o köpa pizza da....

Näääää skä gå nu-

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Läst igenom dina alla nya inlägg nu, visste inte att du börjat skriva igen. Men fortsätt med det för det va riktigt intressant läsning emellanåt =).



"-å fan va nice som huppa hade sagt..."

Jag hade nog sagt: Åh fyfan vad underbart" Men säkert nice med för den delen:P



De ä niceeeee ;)

2008-12-06 @ 14:21:43
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0