Längtar inte

Nä längtar inte till julafton eller nyårsafton....är bara så fucking trött på snö,slask,julhandel allt, en bra sak med vinter är hockey....

3 saker jag såg ifram emot var Helkvällen,julbord,kryssning allt är nu förbi vad finns kvar julafton o nyårsafton blääää...

Lilla alex födelsedag räddar upp vintern lite...längtar dit mitt mål,snälla tiden gå fort,


Bye 50 öringen skönt eller bryr jag mig hmmmm.....nästa vinter ska ja resa bort vill till solen dom som vill häng på,oj nu lät det som ja bestämmt menar jag VILL o hoppas det blir så...grymt sugen på thailand....


Nej ska snart krypa ner i en tom säng ska smyg sova på en viss sida av sängen :) sova utan kallinger o OLLA lite.....
Shitvilkenblogg det här är med noll fucking läsare SWEET....

jag kan säga att jag läser många bloggar men är dålig på att kommentera och förresten fan va alla har bloggar shit vilken hype det här vart alltså...

Hörde att älsklingen satt på lunar fortfarande trodde det inte fanns längre,lunar alltså det får också ett bläää av mig.

Hela min blogg får ett bläääää





.....          .....     ..........
 
.....          .....     ..........

...........    .....     .....

Kommentarer
Postat av: linda

du ger fan i min säng.

2008-12-19 @ 19:46:37
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: a

haha du är sjuk....



Självklart blir det thailand nästa år, ett måste =)



2008-12-27 @ 16:46:57
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0