EM Sveriges andra match idag...

Sverige-Spanien 3-2
Grekland-Ryssland 1-0

Känslan jag har att det blir många mål ikväll,Men när man ser start elvan blir man förbannad vill se Sebastian Larsson i mitt fältet och även Källström.

Larsson som spelat i Premier league o Källström i Lyon samt champions league platsar inte ens i sverige
Medans andersson o svensson som spelar i allsvenskan platsar hmmm....

Va ska källström göra för att få spela i Sverige??Tragiskt tycker jag han kämpar o ha ett suveränt skott...
Visserligen var dom båda allsvenska spelarna bra mot matchen mot grekland men in med larsson o källström

Mina målskyttar blir Zlatan,Elmander sen  om källström blir inbytt så blir det han om inte känns det som att antingen mellberg eller hansson gör ett....

Sen lär väl villa göra nått för spanien  o torres gör ett....



Det har varit mkt prat om att vila spelare inför mötet mot spanien,ja vi  har ju lite spelare med halv skavanker så men inte mot spanien, det är ju  galet...

Tur att Zlatan är med idag vinner vi så vilar vi han mot ryssland,varför skulle man vilat han idag o spelat han mot ryssland då hade ju kanske inte han spelat kvarten sen....

Domarna har hållit hög nivå frams tills för några dagar sen sen har dom avgjort flera macher på raden,stackars polen straff imot sig i 93 minuten, italien blåsta på mål,,likaså frankrike...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0