Pool väder

Vill ha en pool....

***

Ska nog köpa mig en behöver inte vara en stor ska ändå bara ligga i den o chilla,sen ska den passa alex också.

***

Fredags morgonen kändes sådär,och att man skulle iväg till jobbet kändes också jävligt mycket sådär,en dryg tur i sunnansjö stod på papperet kan nog vara det som spökade varför det inte känndes bra,12-2130 + lastning,räkning av kassan. åkte 11 kom hem strax efter 23 jobbig dag JA!!Men gick grymt bra en extra klirr i kassan nästa månad :)

Skönt nu att det är lördag,har nu dammsugit och torkagolvet medans linda sov lite längre det behövde hon verakr haft en jobbig natt med rädsla för hajjar :):) själv tyckte jag den var bra men att kolla på en film liggandes i sängen är inte min grejj zzzzzzzz..hur bra filmen än är går det inte att hålla upp ögonen dom som lyckas en stor eloge från mig.

LÖRDAG Grillning,POOL,Sola, shoppa(måste ha nya jeans och nya shorts.)Hockey i natt Pens spelar hemma och vinst då så står det 2-2 i matcher blir nog att kolla på det i natt men 01.45 känns otroligt jobbigt men första gången Pens spelar stanley cup final sen jag börjat hålla på dom(har hållt på dom säkert lika länge som jag hållt på LIF) Av flera anledningar Den där pigvinen har alltid lockat på nått sätt..66#Lemiux68#Jagr??Kasparatis(fy fan vilken spelare)1#Johan"the moose"Hedberg och många fler...

Nu blir det kaffe...

Hatar foppa Hatar foppa-skor
Flipp floppa foppa......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0