iden var att skön skita...

men det sprack... satt på tåget och var så förbannat skitnördig men jag tänkte att ja går på toa inne i buss stationen . men när jag kommer dit så går det inte att stoppa i pengar arg som fan,jag kan tillägga att det var kris.. då tänkte ja att tåg vänte salen måste ha en toa,det hade dom men öppnade inte förräns 07:45,men för fandet är ju nu jag är skitnödig.. gick tillbaka till b stationen och knacka på alla dörrar nu var det panik kan ja lova.. ser en buss chaufför utanför springer ut o förklara allt,han släpper in mig till personl toan,panik skita är inte min grej,men de va ju tvunget.. kan ju säga att det finns en hel del kvar som ska ut:).... nej ska snart gå till jobbet,skönt att det ligger precis vid stationen...

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Hahaha :)

2008-12-06 @ 14:16:40
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0