Gammalt tåg

Ja idag så åkte man med ett gammalt tåg hem,vart lite rädd faktiskt var tvungen att fråga om detta tåg gick till brolänge och det gjorde det, fast när man kom in i tåget så var det lite mysigt på ett sätt fast det vart mörkt i tåget ibland,men jag lever...

Hoppas på ett nyare tåg nästa gång. känner mig mer säkrare då..
   


Införskaffade mig en bärbar dvd spelare igår,så idag har man kollat på prison break på väg till o från jobbet underbart tiden går skit fort,bra köp helt klart...

Vadet med chefen(christian) börjar imorgon börjar bli smått nervös han verkar väldigt självsäker att han klarar det och nu när hans tjej också tror det som förövrigt också jobbar på lidl,hon har slagit vad 2000kr att han inte klarar det. det kommer finnas en nedräkning på väggen inne på kontoret hur många dagar han har klarat, denna vadslagning har blivit lite väl seriös hehe..

Skönt med lite ledigt nu är ledig i två dagar medan linda jobbar oturligt nog eller bra på ett sätt,men hon kanske inte jobbar på fredag så vi hinner umgås alla tre samtidigt...



På jobbet var det en som hade glömt sin käpp hur kan man glömma den måste ha varit svårt för den personen att gå om man nu behöver den så oass mkt..sa till kollegorna att det är väl som om man skulle glömma sätta på sig skorna sen gå ut och efter ett tag "fan va blöt ja är om fötterna, o fan skorna glömde jag sätta på mig"...

Kommentarer
Postat av: Happa

Den som glömde käppen kanske hitta något ragg som kunde stödja honom/henne ut :) vem vet liksom haha.



2000 kr, mycket pengar gällande vadslagning, jag önskar dig all lycka. Om du vinner, lova att spara dom då till en kommande resa eller något kul ;)

2009-01-28 @ 23:40:48
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Happa

Förresten, fyfan vad det där tåget ser mysigt ut.

2009-01-28 @ 23:41:08
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja ringä o ringä men ingen svarä!

2009-02-07 @ 09:06:43
Postat av: linda

oki va kul,jo jag säger ju att de är kalt och de blåser fan inne =) ska ner å ta upp våran guldklimp nu sedan ut och posta brev =) älskar dej!



Skriv massa blogg inlägg så jag blir glad nu!!!

2009-02-10 @ 14:06:25
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0