Bil semestra

Japp är grymt sugen på detta,la fram förslaget till ekan igår och han var sugen,linda var sugen tror jag...Och jag!!
Jag o linda har ju bil semestrat lite förut då en tripp till tyskland(fotbolls VM)..



Det var några bilder den, första är en grym utsikts plats i sverige...Samt hitta ja en rolig bild i ett tält i hamburg:


Så jag vill ut på vägarna ut i europa visst man kan flyga o åka tåg men med bil ser man bäst,man ser fantastiska ställen man inte trodde fanns,jag har skissat på en resplan idag men den ska man bara ha med sig,men man är ju fri att åka vart man vill men man ska ha bestämda hållplatser om resan ska kunna genomföras på kanske 7 dagar...

Kommer nog tänka på detta ett tag och kolla igenom europa,priser,platser allt vill ni med???

Kommentarer
Postat av: Mikael

Ja jag är också grymt sugen på detta!

2009-06-03 @ 11:33:49
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Mikael

Men kan säga fick fram lite annorlunda resultat än du oavsett om jag räkna 11 kr milen eller 13 kr milen och jag räknade på 500 milen ifall man tar lite omvägar, satt igår och räknade lite :) Men kan lösa de där ihop sen så får ja veta hur du tänker.



13x466 = 6058 hur som hellst ;)

2009-06-03 @ 11:40:34
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: macke

jo ja vet att det blir runt6000,men sEn kom ja på att packning och 4-5pers så blir bilen tyngre och dRar mer bensin men de skrev ja inte på min kladd :)

2009-06-03 @ 13:27:59
Postat av: linda

Plus att våran bil är en tung kombi så den drar mer på en gång! =) Vi kan ta ekis bil!!!Haha =)

2009-06-03 @ 13:29:48
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Mikael

Marcus: ah jag tänkte väl du hade tänkt på något mer utan att kladda ner de.



Linda: Haha Ekis bil vore väl något att ha att åka iväg med om den hade vingar, får hälla i den redbull så den tar sig fram överallt ;).



Nej men nu ikväll har vi ju iaf räknat ut sak för sak och blev nog en rätt bra uträkning tror jag =)

2009-06-03 @ 23:38:05
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0