Seger ikväll med 4-0

Ja det vart seger ikväll mot löven med 4-0.
en vanlig seriematch-check,
lite så där avlsaget på läktaren i en mitt iveckan match-check,
stabil seger-check,
HENRIK ANDERSEN GÖR EN OTROLIG DRAGNING OCH GÖR MÅL, GÖR SIN INTRÄNAD MÅLGEST HOPPAR IGENOM PLEXIT-CHECK!!!!

Dagens Klipp tisdag-målgesten
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/article6140627.ab

Se detta och njut,skratta och visst fan är det en snygg målgest eller??

Detta kommer bli en stor snackis ja lovar,skönt med nått roligt som händer Leksand har blivit mkt skit kast mot oss nu.


kommer försöka skriva mer i bloggen...

Imorgon utlovas bilder ifrån mitt o alexanders gigantiska lego bygge missa inte det. varje dag ska jag lägga ut ett klipp, nåt som sticker ut, nått som är roligt eller nått som kanske får oss att tänka om...  Dagens klipp alltså. Varje söndag kommer jag att utse veckans bästa klipp.


Nu blir det sängen,men först ska vi försöka lägga busfröet 1 inann han väcker busungen2..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0