Söndag-veckans sista dag

Ja då var denna vecka slut!!

Skönt då man varit dålig, skönt att ja överlevde förra helgen med att jobba mina lång pass. senare i veckan har det bara blivit värre måndagen var inte rolig. men jag jobbade och ja det va fan inte skojj. Tisdagen så la ja in handuken detta går inte. Efter en dags vila så var jag åter på jobbet,men hade nog behövt 1-2 dagars vila till. men eftersom vi är så få på jobbet så kändes det inte rätt att va hemma.

Hade kontakt med vårdcentralen i blge,hade nog inte svininfluensan men kan fått en sväng utav den. Då jag hade svårt o andas och ont överallt,frusen,halsont, ja nästan alla symtom förutom feber.

Nu har jag inte ont i kroppen eller halsen,men andningen har blivit värre, har mkt svårt att andas ibland och så mkt astma sprej ja tagit på slutet har jag inte tagit om man räknar ihop dom 2 senaste åren. Även så har kag fått hosta och ingen rolig sådan, fan kan detta elände ta slut nån gång. vill bli 100% fitt for fight.

Men annars en helt ok  vecka...

Veckans klipp har ju utgått ja all bloggande har ju uteblivit. Skäl: sjukdom.

Därför bjuder jag på två klipp,filmat med egen kamera i fokus Alexander!!

Första klippet ser vi alexander dammsuger sitt rum. man kan inte sluta älska denna grabb!!!!


Klipp 2,här ser vi åter igen Alexander denna gång ska han mata Anton för första gången. Han ser ju inte helt bekväm ut i den rollen,men vad får han att må så illa? se o avgör själva...

Detta var allt för mig,vi ses



Nej fan glömde ju

Lif-almtuna 2-0
Örebro - Lif 5-8
Borås - Lif 3-5

Veckans resultat är jag grymt nöjd med. O du emil,mitt gnäll gjorde susen OLIVER 2 MÅL IKVÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0