LIDL TÄVLING

HÖR UPP NU DETTA ÄR SUPER VIKTIGT!!!

Med start v18 kommer alla Lidl butiker i Sverige ha en intern tävling där den vinnande butik får åka till Tyskland under oktober festen i 3 dagar.

Tävlingen går ut på att:

Sälja så många grillförkläden som  möjligt den butik som sålt mest vinner. Enkelt? NEJ

V.18 kommer Lidl att utöka sitt kött sortement, det kommer bli en hel del förändringar i butikerna som kommer märkas. Allt går under namnet GRILL KUNGEN vi kommer ha fullt med grill relaterade kött o kyckling. på dessa kommer det att finnas ett märke på-grill kungen- För varje vara med ett sådant märke du köper får du ett klister märke som du spar när du har 10 st, får du köpa ett skit snyggt grill kungen förkläd för 20kr som kommer att gå till välgörenhet(vilken vet jag inte än).

NU ÄR DET SÅ HÄR JAG SKITER I OM DU/NI KÖPER KÖTTET I BORLÄNGE ELLER FALUN ELLAR VART NI BOR. MEN GRILL KUNGEN FÖRKLÄDET SKALL KÖPAS I LUDVIKA. SKA NI INTE DIT ELLER HAR NI NÅGON SOM NI KÄNNER DÄR SOM KAN KÖPA ÅT ER. INTE, GE MIG ERA KLISTERMÄRKEN O PENGAR SÅ FIXAR JAG FÖRKLÄDET ÅT ER.

SPRID DETTA TILL ALLA NI KÄNNER DETTA KOMMER BLI EN JÄVLA KANON SOMMAR. GRILLA VARJE DAG KÖP KÖTTET HOS LIDL FÖRKLÄDET KÖPER NI I LUDVIKA SPRID SPRID SPRID


Det roliga med denna tävling är att den butik som vinner får åka till Tyskland men det roliga är att dom högsta hönsen inom lidl(VD:n med flera) ska driva denna butik i 3dar.

Det ryktas att våran butik har en bra chans till segern eftersom vi är en av få butiker i sverige som har så bra kundnärhet till våra kunder. Vi har många trevliga stammisar. Det kommer att finnas ett löpande resultat vilken som leder tävlingen veckovis. Jag kommer att redovisa hur det ligger till hela tiden.

mer info kommer att komma.....

Kommentarer
Postat av: linda

Jag hoppas faktist att ni inte vinner =) tycker det börjar bli fuskit att du får åka iväg på massa roliga saker. När ska jag få komma utanför Dalarnas ramar?? =)

2010-04-28 @ 01:05:53
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: macke

ja int trodde man detta att man fick åka på sånna roliga saker va...

2010-04-28 @ 01:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0