Jobb!!!

Ja idag var det första gången jag fick ansvaret att stänga. Nya uppgifter mer ansvar,fan va kul det var att ge order :)
Har fått lära mig massor med saker, räkna av kassor,göra avskrivningar,fylla i massa papper. Som sagt man har mkt mer ansvar nu kul att klättra lite på arbets stegen. Det blir heltid under hela sommaren och jag ska ta vara på den tiden så får vi se var man hamnar.

Stressigt med alla nya uppgifter men man kommer väl in i det. O fy fan va det är varmt på jobbet 20 grader ute 40 grader inne ja lovar.. fy fan säger jag.

20 grader o sol på dagen hockey vm på kvällen nått som inte stämmer ??
Snacka om lång hockey säsong o NHL ska vi inte snacka om dom spelar hela JUNI ut!!!

Kommentarer
Postat av: Happa

Grattis till den nya arbets sysslan då =)

2010-05-18 @ 23:26:43
Postat av: Marcus

Tack huppa.. Hade du det kul i fredas :)

2010-05-18 @ 23:39:05
Postat av: linda

du är så duktig så min älskling!!Kanske blir du toppchef =)

2010-05-19 @ 00:18:25
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: linda

Är du nöjdare nu eller?? =) Det ska bort allt ihop men jag har skitit i det tills jag vet att ALLT blir nytt. Och ju mer jag tar bort och lägger till, ju mer förstör jag bloggen eftersom jag inte vet vad som är till lagt och därför vet jag inte vad som ska ta borts!! Jo men du har väl full show med jobb och sedan fixa din egen blogg!! <3

2010-05-26 @ 00:52:50
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0