Funderingar

Alltså jag tycker att dagens barn är otroligt bortskämmda,vilka leksaker det finns vilka grejjer saker som nog ingen kunde anna skulle finnas,,,Barn gnäller o jag har ju bara ps2 vill ju ha ps3 pappa,shit själv hade man nintendo 24 bitars sluta gnäll liksom...

Visst tekniken går frammåt men hur mkt kan den göra det?

Barn gnäller på det som finns nu men dom skulle bara veta vad som fanns på våran tid,och värre är det för våra föräldrar leksak vad var det,leksaker fick man väl skapa själv....

Kommer det finnas nån om 15 år som skriver ett blogg inlägg om hur synd det var om han som bara hade ps3 att spela när han var liten?

Hur mkt mer kan tekniken utvecklas kommer bilar att flyga,tv-spel kommer det ens finnas kvar? Hur kommer internet att se ut om 20 år?

För övrigt så är nintendo 24 bitars en jävla bra maskin,mkt goa minnen i från den....

shitvilkenblogg tackar för sig och ännu ett meningslöst inlägg på åter seende


Fitt flipp floppa foppa sugskor........

Kommentarer
Postat av: Mikael

Det kostar inte pengar det jag gjorde. Men det andra kosta pengar därför jag skrev det för ingen ska tro att alla testerna är gratis. Åh nej jag skulle inte heller slänga ut pengar på det där.

2008-05-28 @ 10:14:46
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0