Vill ha sol

Äntligen livet leker nästan,trivs utmärkt på mitt jobb,allt är bra med lill Alex, min kära goa Älskling och ja har det bra. N aturligt vis finns det saker man vill ha men i det stora så är allt bra. Sol imorgon t ex skulle ju inte skada, blir kupolen imorgon och vem vet vad som händer efter det är öppen för allt bara ringa.

Ringa ja just det en sak jag är väldigt dålig på ringer allt för lite,skärpning.

Oavsett om det är sol eller inte kommer jag nog ha en kall öl i handen imorgon, nått ja saknat är att ta en öl vid en uteservering med kompisar som sagt öppen för allt.

Har haft lite flipp flopp otur på sistone slagit mig o haft allmänt otur när vänder det??

shitvilkenblogg tackar för sig och hälsar alla en riktig go natt o en trevlig morgon...



Flipp Flopp

Kommentarer
Postat av: linda

de du tänker på är öl å uteliv....men men jag har väl valt kille själv..=)

2008-05-24 @ 11:19:34
URL: http://holen666.blogg.se
Postat av: M

Uteliv är inte viktigast för mig,menar bara att man saknat att sitta på en uteservering även med dig där...

2008-05-24 @ 11:39:56
Postat av: linda

de va menat som ett skämmt!!!

2008-05-24 @ 12:10:21
URL: http://holen666.blogg.se
Postat av: Oscar

Får jag se nästa match med dig?

2008-05-27 @ 13:51:21
Postat av: M

http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports

Sen är det bara att klicka på icehockey,sen brukar jag välja richsportsonline kanalen med media player, kan hjälpa dig när den matchen är...

Finns även andra sporter man kan kolla på tennis fotboll med mera....

2008-05-27 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0