GRATTIS BRAGE!!!

Jaaaaaaa!!!!!

Äntligen får man säga senast man var i superettan var år 2005 tror jag,nu är det dags igen.

Örgryte,Hammarby,Djurgården,Norrköping,Landskrona med flera är lag som dom senaste åren lirat i allsvenskan är ju nu i superettan. dom tre första jag nämde spelade i AS denna säsong,fast nu har ju djurgården fortfarande chans på allsvenskan men att man ska komma ur en 2-0 underläge inför returen ser jag som en skräll. Att spela mot lag i allsvenskan som inte har ett skit att spela för dom sista omgångarna kan väl vilket lag som helst vinna förutom skit gänget från söder(hammarby) sopgänget från götet(örgryte). Nu möter man ju kebab laget(assyriska) och det är väl inget man leker hem precis.

Vad säger ni om denna lista:

Brage till superettan: check.
Leksand till elitserien:??
Borlänge Hockey till allsvenskan:??
Pittsburgh vinner stanley cup igen:??
Mora åker ur alsvenskan:??



Ja fan nu på lörda gäller det 3 poäng är fan ett måste,vi fans är fan värda det. så jävla mkt folk gör för detta lag,så jävla många chanser laget får av sina fans, så jävla mkt kärlek detta lag får så är vi tamefan förtjänta av laget spöar skiten  av laget på andra sidan siljan.


Sitter för övrigt med min nya HP bärbara dator wiihhhiiii....


04:30 spelar Pens mot LA borta hoppas på vinst, nu blir det nog sängen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0