Krasslig

Känner mig inte pigg,fryser,har skit ont i halsen,ont i huvudet.... sen har man jobbet hela fucking dagen,likaså imorgon och resten av nästa vecka...

Sitter här o smuttar på lite lakrits shot,bra för halsen min.

Dagens klipp utgår på lördagar och kommer bara finnas på måndagar - fredagar. Söndag utses veckans klipp, och lite annat smått o gott en sammanfattning av  veckan kan man säga...

Har varit på bra humör på jobbet,pratat med alla som handlat typ, man får reda på roliga saker ibland. ibland lite väl mkt. vissa männsikor är väldigt öppna. Vissa är också otroligt jobbiga.

Har ett fler tal stammisar jag alltid brukar ta mig tid o prata med. Även ett flertal ja brukar vara kort mot inte prata i onödan. Har till och med gått så långt att jag tänkt tanken att ja ville döda människan. Vissa tål man bara inte.

En är en utländsk kvinna,hon kan inte mkt svenska och varje gång jag menar varje gång hon handlar så måste hon ångra ett köp! hon står alltid o kollar när ja slår in,ser hon nått som kostade lite mer än vad hon trodde så vill hon inte ha den. otriligt jobbigt alltså.

Sen har vi flera super trevliga männsikor,som man bara väntar på ska komma för dom handlar här varje dag.
En är det som alltid kommer mellan 19-20 som alltid handlar 6 standard mjölk och vi avslutar alltid med att han säger godjul o ja säger gott nytt år :)

En annan som är så trevlig så jag tror han föddes så där glad o trevlig,är man lite nere en dag o han kommer så blir man glad. jag vet oftast va han brukar köpa, som idag när han handla ja prata med ett par, även den trevliga mannen var med i snacket. han betalar och går ut, tanken slog mig han glömde ju köpa vattnet. ja säger till det där paret som känner mannen, "nu glömde han köpa vatten, va så säker han kommer att vända tillbaka" och ja visst han kommer inrusande o tar ett 6 pack 2liters citronvatten .)


Nej nu säger kroppen min ifrån blir sängen nu...

God Jul o Gott nytt år, då har jag det sagt också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0