Vi går mot nya tider

Nu efter mängder av veckor,månader med snö och skit så går vi mot finare väder. Tänk att kunna sitta ute på kvällen o njuta av stunden. Kanske en öl kanske en läsk som man har i handen, kanske med en vän eller din allra käraste. Snart går folk i shorts ute,snart syns inga tjocka jackor till.

Fan va underbart....

vad kan denna sommar erbjuda?

Några saker vet jag:
Den värsta sommaren för LIDL-ludvika, vem vet det kanske blir bra ändå.
3 veckor ledigt kan behövas. Vi är nu inne i vecka 17- vecka 22 börjar min semester.
En sak jag vill är att åka till götet o se green day blir det av så skiter jag i hur resten av sommarn blir.
Mkt lek o spring med barnen här hemma. Alexander-vatten-sommar. fattar ni hur den lille pöjk kommer röjja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0