Sitter vid datorn med en tom blick....

Japp så är det!!

Har precis druckit upp kaffet,läst tidningen,skitit...sitter nu vid datorn med en tom blick ett tomt huvud. Ska iväg till jobbet klockan 11:30.

47 av 49 dagar har jag jobbat kväll. Alltså 2 av 49 dagar har jag jobbat förmiddag av den här sommaren. Och dom två har jag njutit av.

När man börjar typ 12 slutar 20.15 är hemma vid 21, man hinner knappt gör nått på morgon. på kvällen sen, äter man kollar på tv o sen går man o lägger sig. så ser det ut funkar ett tag men nu börjar jag tröttna på det. Men om cirka sex veckor så ska man lära sig beställa så man kan jobba förmiddag o helg. Då blir det rullande schema förmiddag,kvällar o helg längtar.

Kommer va en jäkla skillnad nu när man är stf chef istället för en "vanlig" medarbetare. Förr kunde man enkelt byta en tid men nu blir det svårare eftersom jag o 1 till är stf + chefen. fast man får ju mer i löne kuveret så ska inte klaga.

Så nu ska ja snart iväg för mitt 48:ande kvällspass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0