TATTO

Håller på o fixar med en tatuering nr 2 o 3. Helt klart är att Antons namn ska in på armen. har bestämt mig var men inte riktigt vilken stil, samma som alexander eller nån helt annan stil är frågan.

har två stilar utöver den stilen alexanders namn står i.

Sen har jag en rätt intressant tatuering. Om jag får den precis så som ja vill ha den blir den grym. men skit svårt att hålla på o fixa o trixa med den på datan.

Helt klart så blir den en hyllning till allt jag älskar. va nu det menas får ni se när den blir verklighet.

inom en snar framtid blir det Antons namn att tatuera in, ska ändå snart fylla i Alexanders namn så lika bra att ta 2 flugor i en smäll.

Sen få ja trixa o fixa med den andra.

men ja har även en flärde på g. blir mkt det här.

onsdag nu, denna vecka verkar gå super snabbt snart helg igen alltså. kan ju säga att man uppskattar helgerna mer nu när man bara jobbar vardagar.

Har nu jobbat snart 3 månader som stf.chef och bara kväll det blir nog 6 veckor till innan man ska lära sig att jobba förmiddag o helg. Då man måste kunna beställa varor. blir kul att lära sig nått nytt. Då blir det lite ledigt mitt i veckan o förmiddags skift. Sen rullande schema. kväll o morgon, vardag o helg. Blir skönt de....

nej nu blir det sängen för min del...

Vänta måste bara bjuda på en kul sak:

En person(utlänning) kommer fram till mig o säger:

Kund: funkar den till hela TV:n(o visar mig en universial tvkontroll)
Jag: Med skratt i munnen så frågade ja va han menade
Kund: funkar hela Tv:n
Jag: inser va han menar o säger, menar du till alla tv apparater.
Kund: ja, alla tv:n
Jag: ok, ja den gör det.

ibland är det svårt att hålla masken man vill inte börja skratta inför en kund.

Som när en kund som var utlänning o stammade skulle fråga om nått. mitt svar va,  den ä slut. eftersom det var helt omöjligt att tyda va han sa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0