Dagen i helhet

Ja dagen började tidigt runt 6 vakna alex vi slog på pettson o findus,jag hämtade upp en glad anton som till slut kunde somna om liggandes bredvid i sängen. klockan 8 gav ja han välling sen runt nio gick linda med alex till dagis så då somna ja o anton en stund. Senare vart det lite plock här hemma städa toaletten lite o dammsög. sen kom mor hit o passa anton medans ja o linda tränade gick bättre idag än va det gjorde förra gången. sen vartdet lite blomsterlandet sedan kolla på en lägenhet. Efter det till kupolen och två sandaler/tofflor köptes till alexander. Sedan hem göra mat kolla på tennis!!!

GRATTIS ROBIN FY FAN FA SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!

busa ute med alex o mera bus sen grilla lite sen lite one tree hill....

Om jag har semester?ja
Om jag njuter? ja
Om det är skönt? ja

här kommer lite bilder från dagen:

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Tror du att dina läsare vill se min röv när jag klipper gräset?? Nu har du slagit hårt under bältet =(

2010-06-02 @ 00:20:49
URL: http://holen666.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Anonym

du klipper gräset so what!!

2010-06-02 @ 00:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0