My phone

Håller på att uppdatera min mobil om det är posstivt eller negativt visar sig om allt försvinner eller om allt blir kvar. Skriver senare hur min mobil mår. En sak vet jag de gå fan int att föra över bilder på datorn genom usb-kabel men att skicka direkt till facebook och youtube går...hmmm

Ett problem jag hoppas denna update kan hjälpa.

Jag inbillar mig även att mobilen kommer få ett uppsving o vara bättre men kommer bli besviken o den blir som den är.

Förvisso är jag nöjd med den,men jag utnyttjar den nog inte till 100% och sen är det små saker jag är missnöjd med och det är

- sms ljud, får fan inte den att ringa bara ett fjantigt pip typ.
- knapp lås, har inget bra kanpplås på mobilen inget som jag är nöjd med. Men det finns ju massa apps o ladda ner men hittils inget i min smak.
- 2st jävligt känsliga knappar på front sidan så är man inne på nått program o kommer åt nån av dom två kanpparna så går man ut programmet bad bad bad.

- lite annat som dyker upp ibland.

Fast många ++++++++++ finns :)

Älskar mitt tangentbord jag kan dra fram. perfekt för sms oach annat. Många goa apps samt annat onödigt skit.


Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Jag = Bloggnörd!

Du = Telefon nörd!!

2010-06-08 @ 21:41:46
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Japp jag träffade dig, men inget är väl förstört för det......man kan ju fortfarande rida =)

2010-06-10 @ 09:48:26
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo de kan du ;)

2010-06-10 @ 13:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0